Knižný fond Sociologického ústavu SAV
From this page you can:
Na začiatok
Podrobnosti o autorovi
Autor Keith Dinnie
Dostupné dokumenty od tohoto autora
Spresnite vaše vyhľadávanieNation branding / Keith Dinnie
Názov : Nation branding : concepts, issues, practice / Typ dokumentu: printed text Autori: Keith Dinnie Údaje o vydaní (edition statement): Second edition. Vydavateľ: Milton Park, Abingdon, Oxon : Routledge Dátum vydania: 2016 Stránkovanie: xxx, 275 pages Veľkosť: 24 cm ISBN (alebo iný kód): 978-1-13-877584-8 Číslo MDT: 352.7/48 Abstrakt: Nation branding : concepts, issues, practice / [printed text] / Keith Dinnie . - Second edition. . - Milton Park, Abingdon, Oxon : Routledge, 2016 . - xxx, 275 pages ; 24 cm.
ISBN : 978-1-13-877584-8
Číslo MDT: 352.7/48 Abstrakt: Rezervovať
Vytvoriť rezerváciu na túto položku
Exempláre
Čiarový kód Signatúra Typ dokumentu Umiestnenie Sekcia Status S14140 S Kniha Knižnica SÚ SAV Monografie Vypožičané do 02/11/2019